Vaccinerad

Japp då tog man den där sprutan i tisdags. Gick fin fint.. Ont i armen dock och igår så kände jag mig full hela dagen & en fruktansvärd huvudvärk.. mindre kul, så Jimmy fick vara hemma och ta hand om Wille.

Idag har jag inte gjort så mycket.. Ont i huvudet idag med och ont i armen men de går.. =) Har iaf tvättat fönstrena på insidan.. Kan måste ha hjälp av Jimmy när de gäller utsidan. Antigen få får jag upp fönstrena men inte igen dom eller så är de tvärtom.. =/ Men ja har kommit en bil iaf.. =)
Fy så smutsiga dom va.. *bläää*

På söndag åker ljusstakarna och julgardinerna upp.. =) Inte förrens på söndagi detta hus.. hihi

Måste ta och åka till Ikea snart, ska köpa julsaker till granen och sen minst två hyllplan till Willes rum. Vill börjar greja nu när han har fått så fina saker.. =) Tack igen.. <3 <3

Nu börjar min lillgris vakna, så hej hej så länge! ;)




Kommentarer
Postat av: natty

söta knubbisen! :)

2009-11-26 @ 18:45:09
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååhhh, vilket sött gudbarn jag har!!! Saknar er!

Puss och kram

2009-11-26 @ 20:49:09
Postat av: Becka

Då måste du komma och hälsa på mig!



Vilken sötnos han är!



Pusss

2009-11-29 @ 12:25:43
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Emma

Emmas lilla rundis <3

2009-12-03 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0