3 veckor

Jisses 3 veckor är han idag. Helt sjuk va tiden bara rinner iväg. Vill inte att tiden ska gå så snabbt, tycker inte att jag hinner med. =/

I torsdags så va vi på soc och skrev på faderskapspapprna och gemensamvårdad papprena. Så nu är de klart.. *skönt*

I morgon är de en ny vecka och den börjar med kyrkis. Är planen iaf. =) Jimmy är hemma denna vecka med sen börjar han jobba igen.. =/ Inge kul alls, mycket bättrenär han är hemma med oss. ;)
Sen måste jag få tag i kyrkan, måste prata med dom om dopdatum.

Nu ligger lillgrisen i sin säng och sover gott.. =) Vi va ute sen stund förut, dåfick han sova i sin vagn medans ja slängde alla vissna blommor. Så lite nytta har jag gjort iaf..hihi

Om någon timme kommer Anna på fika, ska bli mycket roligt =)

Nej nu ska ja slänga mig på soffan en stund innan Wille vaknar..

Hej hej


Kommentarer
Postat av: natty

mysigt med en liten bebis hemma! :)

2009-09-13 @ 16:17:04
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0