30 december 2009 17:22

De låter konstigt eller hur?? I morgon är de årets sista dag.. Men de ska bli härligt med nytt år! Inväntar med spänning om va som kommer att hända. Väntar med spänning hur med älskade William utvecklas , växer och hur han personlighet blir bara mer och mer tydlig. Han är verkligen mitt allt. Min lilla räka.. ;)

Detta år har ju varit helt underbart! Fick  uppleva det häftigaste i världen. Föda barn! Och allt som hör till. Detta år har fyllt både med gläjde och sorg som de flesta år gör, men detta år är de bästa någonsin, mycet gläjde =)

Idag var vi och hämtade Jimmy i Ludvika. In och handlade så vi har mat och mums nu över nyårshelgen. Hur ska ni fira?? Vi ska bara vara hemma och äta gott och bara vara.. =)

På lördag blir de en tur till Örebro. Måste köpa lite bodysar och byxor till bebis och så ska han få en matstol. Ska nog kanske in på Ikea med.. Man vet ju aldrig.. hihi

Vill bara säga till er mina härliga vänner att jag  så glad att ni finns! Tänk va livet vore tråkigt utan er.. ;)

Älskar er av hela mitt hjärta!!    

Nej nu ska vi äta lite sen ska ja lägga mit på soffan och ta långhel. Så härligt att Jimmy är ledig till på måndag!!! *mys*

Gott nytt år på er kära läsare! Tack för detta år!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0