Jepp då byter vi..

Jaha.. dax igen då.. *asg* Nu får fasen bloggen vara här.. Har fört över allt som jag har skrivit på den förra hit. Varför gör jag detta då?.. Jo, kom ju på att alla jag skrivit och hur de va att vara grvid med Willut och allt sånt finns ju på denna.. Vill inte att de ska försvinna.. Så de är lika bra att ha denna.. Och jag ska bli bättre på att blogga! Fasen... ;)

O så skulle de ju vara kul om bloggen va fin oxå.. Jaja... =P

Bjuder på en bild iaf! hej på er!



Brum brum ... <3


Kommentarer
Postat av: Anne Sundelin

Fin bild, och kul att du "kanske" börjar skriva lite mer! Om jag får klaga på något så tycker jag att texten är lite liten, jag börjar ju bli gammal och halvblind du vet!! Kram till Er!!

2010-07-30 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0