hej hallå

IGEN så glömer ja bort bloggen! jisses när ska ja lära mig.. ;)

William växer och växer. Går på dagis och tycker de är hur kul som hellst. Han är så snäll och go på dagis o så när vi kommer hem så visar han mig ALLA hyss han har kommit på eller lärt sig. ;) haha.. High five har han lärts sig där iaf.. Min goa ungskrutt! va skulle ja göra untan han? 

Jag jobbar på så mycker jag bara kan.. tycker de är jätte skojj verkligen.
Jimmy jobbar och sliter som vanligt.
Hemma då... hmmm... strömkabel i proppskåpet haar brunnit av.. *skojj.* näää.. väntar på att en elektriker som ska komma och fixa de så allt funkar som de ska igen.. vet inte hur mycket de går på... =( Eftersom de är på vår gård med så är de ju vi som ska betala de, ska prata med försäkringsbolaget med.. jaja.. nästa veckas göra... 

Annars så är vi volvoägare. Inte illa... haha

Nej nu ska ja ta och lägga mig.. W går ju upp så fasligt tidigt.. usch.. men men.. vi får mycket gjort här hemma.. haha

I morgon är de farsdag. får vi se vad W har köpt till Jimmy. =P
Själv köpte ja triss lotter till Jonnym han vann 50 kr. =) Inte illa.

Ta hand om er!!!

 KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0