=P

Men så dålig jag är på att blogga då.. sorry... =P
alla 3 i familjen har haft någon konstig magsjuka.. lite jobbigt när alla ska bli sjuka samtidigt! Men de har gått över iaf..
Sen gick va ta bort vår fina vovve i måndags.. =( Usch va jobbigt de va.. Men han blev 11 år så de får vi vara tacksama för. Men saknaden är stor och de är alldeles för tomt här hemma. ;´(

annars då..? W går på dagis, Jimmy jobbar och jag jobbar när jag får. Som vanligt alltså.
Om två 2 veckor ska vi ner och fira mamsen =) Ska bli mycket skojj.

I dag ska vi till Örebro. Ja måste ha nya sko. Mina tår tittar ut ifrån skorna snart.. De är inte bra alls.. *haha*

Ta hand om er och va tacksama över allt ni har! Allt kan försvinna på 1 sekund...

Kram på er!





Fina Knasen <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0