Hejsan

Nu äntligen är min mage bra igen.. Åt riktig mat idag... inte illa.. =P
De gick jätte bra med W i dag på dagis.. Han grinade när ja gick men så fick han syn på frukten så då slutade han och va glad igen.. *knäppa unge*
Ja vad gjorde ja då... åkte till kyrkis en sväng o kollade läget.. sen åkte ja hem, tvättade, damsög och skurade golven. Skönt att ja de gjort. Fick mig en fikastund med Anka med.. =) Alltid lika trevligt!
Va hos rolf idag med.. de va ju på tiden. Usch ja får inte slarva med de. Fan va ont ja har då. Men nu jäklar måste ja få lite ordning.
Vi åkte till Rusta och köpte tapet till vardagsrummet, inte till hela.. men till fondväggen. De kostade ju 69 per rulle så de kunde man ju inte säga nej till.. ;) Blev en svart med gråa och lila blommor. kommer bli super snyggt!

Nej nu ska ja ta och krua ihop mig i min fotölj eftersom ja int ehar någon soffa ännu. (kommer i slutet av månaden). =P

Undra va ja ska hitta på i morgon när W är på dagis?? Förslag?


Hej hej på er fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0