15/8..

Shit vad timmarna går sakta.. *usch* Vill att kl ska vara typ 16.15 så man får gå och byta om och sedan ta en promenad till tåget. Men de är väldigt lungt just nu iaf, vilket är både bra och dåligt.
Har beställt loka hit till min förrådet, får se vad chefen säger om de när han kommer tillbaka från sem. Men de brukar vi ju ha här så jag tror inte att de ska vara några problem..

Snart snart ska snuttan tatuera sig.. *hihi* Sak bli kul att se hur de belv att se ut, har ett vad som ska ha men de är ju inte riktigt samma o se de på ett papper som de är att se den när den sitetr där. *spännande*
Själv har jag fått en tid den 15/8 kl: 17.00 tror jag att de va.. Sak bli kul, o sen den 17/8 bär de ju av till Sparreholm. Ja ska ta med mig bröd.. hmmm funderar på om jag ska försöka mig på att baka de eller om jag ska köpa?? Ähh, jag testar att baka helgen innan och om de gick bra så bakar jag väl mer, annars köper jag.. ;)

Nää, ska ringa till R nu och kolla om hon är nå nervös.. =)

T & M snart ses vi.. =)


Kommentarer
Postat av: tessasn

hej min vän,hoppas det blir lycket när du bakar annars köper vi när vi drar och handlar,men jag tror du fixar det där jag,ses snart puss och kram

2007-08-01 @ 13:16:03
URL: http://lillrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0