22..

Jaha då var man 22 år från o med idag då.. =) Trist att man behöver jobba bara.
I lördags har de "kalas" med tårta och paj, mums.. Sen på kvällen var de fest för mig och inflyttningsfest.
Jisses vad kul jag hade. Tusen tack mina vänner. =)
Kan inte beskriva min glädje i lördags, den va enorm!
O som vanligt belv ja ju dålig i söndags.. ojoj.. men som tur är så såg jag att de var ett par killar som inte heller va så pigga.. hihi

I söndags så blev de bingolotto och tacos med N och J. haha... ja vann 100 kr..*stolt*

Hmm va fick jag då..
Änglar
Vin (2 st ska korkas upp på lördag)
Ansikts krämer
Choklad
Bingo väska (med älgar på..fniss)
Tidningsställning o ställning för räkningar osv.(som man kan ha på väggen)
Blommor
Pressentkort på ljung & co
Pressentkort på bolaget
Pressentkort på Faceit..
Ljusfat, ljus och dekorationsstenar


Tror de va allt.. annars återkommer jag.. =) Tusen tack igen. Och ett stort förlåt till mina grannar som fick stå ut med musiken.. *fnissar*


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Puss och kram på din dag! Ledsen att jag inte hört av mej tidigare, har precis kommit hem från Norrland!

2007-08-27 @ 22:18:48
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: tessan

hej vännen kul att du hade en bra helg,själv va det lugnt ja du vet varför.hoppas vi kan ses snart,det är tråkigt här utan dig puss och kram

2007-08-28 @ 07:45:23
URL: http://lillrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0