Semstern slut...

Jadå va man här på jobbet igen då. Två veckor går snabbt o speciellt när man har haft fullt upp som vi har haft de. Nu bor vi i nya huset.. =) Jag trivs som fisken i vattnet....!
Men de känns ändå lite tråkigt att ha flyttat ifrån de gammla huset.. Men de är ju så. Ett kapitel stängs o ett nytt öppnar. Både spännande och tråkigt..

Idag har jag även åkt tåg till jobbet. Det är ju inte illa de.. =) Tror de blev ca 400 kr som jag sparar bara för att åka tåg. Så de blir de i fortsättningen.

Har även en ny tatuering på G. När jag har gjort den så lägger jag upp en bild..

Nej kanske man ska ta o jobba lite..

Ha en bra dag.. //Jenny

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Nyfiken både på tatuering och hur ni fått till det i huset. Har ju bara (vad jag tror) sett bild på utsidan. Lägg ut, eller maila så jag får se :) Puss gumman!

2007-07-19 @ 14:35:27
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0