Torsdag = Bingo

Tut bingo i kväll med svärmor och svärfar kl 19.00 i Högfors. Jag hoppas ju innerligen att det går bättre i kväll än vad de gjorde förra veckan. Tror de bara är ca 3-4 gånger kvar och sen är de inte långt kvar tills de börjar i Ställdalen.. Då är de varje söndag typ 12.20- 17.00... men då är de bara jag och svärmor. Mitt konstiga nöje här i skogen.. haha..

Är på jobbet som vanligt idag. Men mår inte helt hundra. Huvudvärk, men de kommer nog som vanligt ifrån nacken. Skit nacke och rygg...* klagar* Måste beställ en ny tid till massören så jag får akupunktur när han komemr tillbaka från semestern. Börjar bli riktigt jobbigt igen nu..

Tv:n gick sönder i förrigår.. *jippi*Aaaaa att allt ska gå sönder på samma gång. =(  Så Jimmy införskaffade en ny igår. Så medans han grejade med tv:n så gjorde jag ost och skink paj men en massa sallad.. *mums* Idag är de Jimmys tur att göra mat.. Han får göra mat när vi ska på bingo för de blir så stressigt när jag kommer hem fem och vi ska åka kl: 18.00. 

Tessan- saknar dig, de ska bli såå otroligt kul att ses igen.. =)

Snart lunch och en timmes rast.. ska upp till min daling här på jobbet och äta men romantisk lunch på hennes kontor..  ;) Elller ja, jag äter och hon svara i telefon och äter samtidigt..  En vän som hennes för man ju verkligen leta efter! Puss på dig..

//J

Kommentarer
Postat av: Gunilla Carlberg

Vilken dag kommer ni till mamsen då?

2007-07-26 @ 20:04:52
URL: http://skrivnu.gctrading.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0