Ny bebis!

En Vilda 6 månader, Exotic.. =)
Första kvällen va igår, på kortet är hon jätte trött efter allt..
Balitz vår andra katt är inte alls glad, men jag är hihi
Vilda är stentuff, går emot Baltiz även fast han morrar och fräser, hon har hlet klart bestämt sig för att detta ska funka.. =)






Får övrigt va jag på akuten i Linde igår.. Fick Kåvepenin, så nu ska skiten bort tycker jag. Haft feber i 6 hela dagar, börjar bli tröttsamt. Missar antagligen nätsa vecka på jobbet med och de är inge kul alls eftersom jag går på vik. Men va gör man... :(


Hoppas att de är bra med er!?!?





Rebecka jag tänker på er och hoppas att allt går bra med bebisen!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åh, vilket litet charmtroll. man kan ju inte bli annat än förälskad.

Puss!

2008-03-02 @ 13:50:27
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: tessan

stackare se till att bli frisk nu gumman.jätte fin katt hörru kram

2008-03-02 @ 15:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0