Helgen..

Helgen har varit bra.. =)
Idag känns det så tråkigt att vara hemma och i sin vardag igen.. Det är så skönt att få ett avbrott i alla rutiner osv.. Så nu längtar jag tills ja ska åka igen, vid jul blir de.. Men de är ju inte alls så långt kvar.
Igår när vi kom hem så började jag såin alla de julklappar vi har köpt, tänkte att de är ju lika bra att börja så blir de inte så mycket sen. Vi är inte klara med julklappshandlingen men är på god väg.. Hur går de för er? Har ni börjat??
Kollade i almenackan... o shit de är ju 1 november på lördag.. Nu går de fort. Snart är detta år slut.




Lite
bilder ifrån helgen.. =)

Kaffe till tårtan..



Min moster Kicki..




Max väntar på sin smörgås på söndagsmorgonen..




Gos stund efter frulle är ett måste enligt Max..




Min kusin Elin var oxå med på lördagen men som vanligt så smiter hon när man tar fram kameran eller så är de alltid hon som fotar..=)


Ha en bra måndag nu!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Det kan du lita på gumman :)



Ser ut som du haft en trevlig helg btw.



Kramar

2008-10-27 @ 12:03:16
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentra gärna mina foton :D

2008-10-27 @ 18:11:54
URL: http://ewatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0