Gäsp

Nu är de snart godnatt för min del. Fy bubblan vad trött jag är. =/ Och upp igen ska man iaf om någon timme för att gå på toa.. ojoj vilket liv man lever just nu.
I min värld finns bara bebis, allt som har med bebis att göra. Allt annat är som bortblåst. Så ni får stå ut med att läsa om mitt gnäll och bebis grejer..;)

Va hos E och P idag en sväng, skönt att komma utaför dörren en stund och sen bar de av på behandling.
O jag är grymt sugen på en maträtt min älskade mamma gör.. Försöker att få henne att förstå att vi måste äta de snart, väldigt snart.. =)

Jahapp... 13 dagar kvar till bf och 15 dagar tills jag blir hela 24 år! De ni.. Undra vad som kommer att komma först? Jag hoppas nu innerligen på bebis.. ;) Men de återstår att se..

Sov så gott mina vänner så höres vi i morgon. =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl säkert en speciell födelsedaspresent ;D

2009-08-13 @ 09:48:17
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0