Fondvägg

Skulle ju lägga upp bilder igår kväll på rummet.. Rummet är inte klart ännu.. Fasen oxå.. :/  Vår blivande fondvägg va lite svåare än beräknat.. Men de ordnar sig.. De tar bara några dagar till.. Så håll ut. =)

Hur har er dag varit?
Min har varit helt ok.. Förutom att ja vaknade med flimmer framför ögonen så de va bara att försöka somna om igen. Denna gång lyckades ja att sova bort min migrän, inte så ofta de händer. Så de va bara att ta de lungt i dag.

Ja snart är de väl dax att börja med fiskgatängen.. Nu härmar ja min goa Mia, men ja tycker min fiskgratäng är god och vill dela med mig. =)

1-2 alaskapolack fisk eller va man vill ha
1 stor creme fresch naurerll
1 liten creme fresch chili/paprika
1-2 påsar med franskfiskgratäng
Purjolök
Fetaost
Salt o peppar

Lägg fisken (fryst) i en form, ej smord.
Gör iordning påsarna med franstfiskgratäng och lägg över "såsen" fisken
Runt om fisken lägger du båda creme frescharna och sen purjolöken, salta och peppra. ( om du vill ja satarkade smak ta två chili/paprika.. )
Till sist strö över fetaost över hela gratängen.
In i ugen i ca 1 timme på 200 grader.
Servera sallad, ris/potastis till. =)

Fy va hungrig ja blev.

Mat dax!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Mums vad gott det lät gumman, det ska jag prova när tillfälle ges!



Jag ser fram emot bilder på era förändringar i hemmet!





Puss och kram

2009-01-27 @ 17:56:05
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0