Enormt trött!

Fy fasiken va jag är trött och av tröttheten så har jag huvudvärk. Det ska bli så skönt att snart få gå och lägga sig. Kommer nog redan va i säng när Jimmy kommer hem nio.

Ja vet ni... bilfan igen.. Jag har tyckt att de de gnislat och låtit fan i bilen en två veckor. Så ja ringde till Jimmy och sa att nu åker ja med bilen till verkstan och frågar om de kan kolla va de är som är fel. Ja... 3 fel hittade de.. *suck*
Ännu en spindelled, den sjätte är de nu, hjullager bak och något stag. Så han förstog att de lät konstigt. Ännu mer pengar ut då.. De är ju helt sjukt, bara för att de började bli något fel så blir de bara mer och mer nu. Det är såååå tröttsamt! Men de är bra att jag vet vad det är för fel iaf. Och inget behövde jag betala heller.  Så tusen tack för de..  =)
Det är ju tr att skattepengarna kommer till midsommar.. Dom behävs nu när bilen ska gå sönder å alla sätt och vis.

I morgon så börjar föräldrargruppen, ska bli intressant at se vad det är för något. Jimmy kommer att vara med denna gång iaf, sen jobbar han alla andra gånger, men eftersom det är dag före röddag så slutar han så pass tidigt att han kommer hem till tre och gruppen börjar fyra. =) Så de känns jätte bra. Sen är de ja och E mot världen.. hahah

Nej nu ska ja glo på Jon and Kate åtta barns föräldrar. Sen blir de sängläge..
( hihi jag får sova 1 timme längre i morgon, så nice så nice)



Sov gott!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra på föräldragruppen ídag :D

2009-05-20 @ 17:11:16
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; heidi's pappa gillar spencer för att han smörar som bara den!!!

2009-05-20 @ 17:41:05
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0