God morgon!

Ja då sitter ja här.. klockan är 07.09... fy bubblan va det är tidigt tycker jag.. Jimmy steg upp kl 06.00 så ja gick upp ja med. Ska till praktiken till halv nio så..
Tror jag har het glömt bort att berätta om praktiken.. Jag går på ett projekt som heter Communicare igenom arbetsförmedligen, har gjort det sen januari. Nu fick jag chansen av min coach Johanna att få vara hennes praktikant. =) Så ja vad gör ja, är med som vanligt med de andra som är där men jag är med som en coach, att jag får lära mig och hjälpa till. Det är riktigt kul. =) Komma på olika övningar och uppgifter. Så jag trivs jätte bra.




Bild på våra nya träd. De till höger är körsbär och den blommar snart =), den till vänster är plommon och det är massa knoppar. Det som är i mitten ska ni ignorera, vet inte vad det är så ja ska nog ta bort de.. hihi

Nu när man är uppe tidigt så tänkte ja att man kanske skulle fått lite samtal avklarade. Som tex försäkringskassan.. Men så kollade ja på kl ännu en gång.. haha.. de öppnar ju inte förrens åtta. Så då får ja sitta här och bara ta de lngt ist.. ;)



Sen är vi några tjejer som skriver i en matblogg!! In och läs! http://smakloksfrojd.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket, blev nöjd med den. Vart i stort sett precis som jag ville ha den (:



Jag kommer till byn nästa onsdag eller tisdag. Sen kommer jag vara rätt mycket i kopparberg framöver. Har typ inget kvar i skolan (: Vi måste försöka ses snart :D

2009-05-14 @ 18:17:31
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0