Tjohohoh

Tjhohoooo.. ringde till babyproffsen och skulle kolla om de visste på ett ungefär när vagnen kommer. Eftersom vi ska ner till Örebro ett par gånger nästa månad så kan man ju hämta upp den när man ändå är där.
När de svarade fick jag ett roligt besked. Den hade kommit. =) Jippi!! Ska bli så kul att hämta den. Nu ska ja bar bestämma när och ringa och meddela dem så de kan sätta ihop den.

Dagen har varit kanon förresten. Hängig är jag ännu men de känns bättre. Orkar med dessa två dagar som är kvar iaf. Sen är de ju lång ledigt..

Nej måste kolla till maten som Jimmy ska ha i matlåda. Han kommer hem nio i kväll... Skit trist men jag har han ju hemma många dagarn sen.. ;)



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh, Jenny vad roligt med vagnen!!! Förlåt att jag inte har hör av mig på länge... Saknar er sötaste vännen! Massa kärlek och varma kramar.

2009-05-19 @ 11:07:35
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; jag tycker faktiskt den silvriga :)

2009-05-19 @ 11:31:10
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0