Lördag 3 april 00:00

Hej...

Nu har de gått så där långt tid igen... De har varit väldigt mycket..

Två dödsfall på mindre än 1 månad och de svider och gör ont i hjärtat... de är jobbigt. Men ja kommer tillbaka snart.... de börjar bli bättre.. de får ta sin tid de tar.

I morgon.. nej idag ser ja.. är de påsk Afton... tänker på alla min fina, både de som är här med oss i dag mina fina fina vänner men även de som inte finns hos oss idag.

Att tänka på de som inte finns härär både sorg men även glädje.. att tänka på allt bra. Men de är Så många ja saknar som ja vill ha här. Som försvann alldeles för tidigt. Ävem de som hade "åldern" inne saknar man ju självklart.

Livet är bra orättvist? Eller vad tycker ni? Man ska känns mycket smärta innan man själv försvinner från denna jord. Själv är jag väldigt trött att känna den smärtan och jag är så trött på att mina nära ska känna just denna eller andra smärtor. Jag hatar att min nära ska känna så.

Men nu är de så...

Och allt ordnar sig tillslut.

Men jag är så glad och stolt över min och Jimmys son. Älskar både Jimmy och William över allt annat!

Och de finns bara en jag kan tacka för att jag träffade Jimmy.. Min Fina Linda! Utan henne hade jag inte suttit här idag med min underbar son och sambo. 

Älskar Linda så oerhört mycket. Önskar henne ALL lycka och välmån i denna värld. De förtjärnar hon!

Och jag tacka för alla mina fina vänner. Har de finaste man kan ha!.

De är tur att i all den sorg man har så finns de ljusa männsikorna i sitt liv. Emma har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Utan Emma bli livet bara fel.. ;)

TACK! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0