;)

Helg, sol, värme och goa vänner.. de är en bra helg de..
Igår va jag och C ute i ludvika.. haha shit va kul vi hade ;);) .  Va på selmas o sen trädgår´n. Men de blev nog lite för mycket av de goda.. tycket de kändes så i morse.. *usch*
Sen i dag så åkte vi til grängesberg för att kolla på bilar som brände däck.. (kommer nu inte ihåg vad de heter..) De va perfekt o va där ett par timmar med D, N och J.
Ja och nu så sitter man här med en cider i handen igen..*usch* när ska man lära sig??
Ja i kväll vet ja inte vad som händer och sker... det är Ställdal´s parken, vi brukar hamna där även fast vi säger att vi inte ska..

Ja du Tessan då va de bara en vecka kvar då. =) Måste börja fundera på vad ja ska ha med mig..
Jaha nähe..

Mat kanske??

Hej hej...




Kommentarer
Postat av: tessasn

hej min älskade vän,ja äntligen är det bara en vecka kvar,så nu har jag massor att fixa hela veckan me städning och så det är fint när ni kommer,glöm inte täcken och kuddar bara!!!!nehe ut och motionera ska jag nu puss och kram

2007-08-12 @ 08:54:42
URL: http://lillrusin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0