Söndag..

Jaha.. söndag igen, shit va fort denna helg har gått..
Efter jobbet i fredags så åkte vi till Sparreholm, till Tessan och Stefan. Kramkalas.. =) La oss rätt tidigt ändå, alla va trötta o sånt. På lördags morgonen vakande jag av två unga.. hihi  (Dom är så fina.) Funderade på var fan jag var någon stanns. Känndes otroligt konstigt att vaka i sparre igen, va typ 5-6 år sen jag vakande där.. haha. Jag och Tess åkte in till Flen och handlade mat, va mycket skojj. Hem och lagade lunch sen väntade vi inte Malin och Niklas, Va Malin har blivit stor.. (gravid) Hon är så fin så.. klappade mage.. *fniss*
Vi grejade inne i köet och killarna va ute och grillade.
Nej fy va roligt vi har haft de. Ja iaf. Måste åka och hälsa på igen snart, de får verkligen inte gå så många år igen innan vi ses.
Tusen tack Tess för en jätte rolig helg!

Nu är vi hos mamma och Johnny. Jenny och Fredrik är här med. Jätte kul att träffa dem. Va ett tag sen nu. Måste bättra mig så vi kan ses oftare. =) De är ju ändå "the family".
Ska snart slänga in oss i bilen och åka hem till kopparberg. Upp och jobba i morgon igen.. *usch*

Jo har tatuerat mig nu, ska läga upp bild snart.. ;)

Nej, hemåt var de ja......

hej hej

Kommentarer
Postat av: tessan

hej gumman,ja du vi hade väldigt kul,det måste vi göra om,när malin fått bebis kan vi ju ta en helg vi tre och dra in till etuna shoppa och göra tjejgrejer pusssar och kramar hälsa jimmy

2007-08-20 @ 07:34:36
URL: http://lillrussin.se
Postat av: tesssan

hej hjärtat,blev inte så mycke jobba idag,är magsjuk,men nu är det bättre 'r sen me mensen också vet inte om det är därför jag är så dålig,felix är pigg och har börjat äta mat,puss och kram

2007-08-23 @ 13:13:44
URL: http://lillrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0