Bingo, duttkrig, kexkrig, mm...

Oooo, äntligen är de snart helg! *jippi* Ja va så trött i morse så jag nästan inte kom upp, det är så hemskt att känna så när man vet att man verkligen MÅSTE. Fy o blä..

Igår kväll bar det av till högfors för tutbingo. Jag och min älskling Jimmy åkte. Möte upp kära svärmor och svärfar där. Började ca 19.00 och höll på till 22.00. Vann jag något??!! Nepp inte ett skvatt, men Jimmy vann en sverigelott iaf. Det är ju alltid någe. hihi Rebban konkade in sig i vår bil precis innan bingon började och under hela tiden vi spelade hade JImmy o Rebban "duttkrig", skit kul när man försöker koncentrear sig o höra vad utroparen säger. Jo, i mellanåt hade de kexkrig oxå.. *puckon* ;)

Fick mitt köksskåp igår oxå.. *shit va fint de blidde.. =)  Är såå nöjd, nu äntligen kan man ju få upp vingals, ölglas o hela kitet! Måste försöka komma på var jag har lagt kameran och få internet att funka så ja kan lägga upp lite bilder oxå.

Ja, fredag var de ja.. Är själv så jobbet idag. Rätt så jäkla skönt. Blir nog inte så mycket action i helgen, packa upp grejer typ. I morgon är de Simson maraton så de blir man nog o glo på.. =)

Ha en toppen dag!

Jenny

Kommentarer
Postat av: C Berg

Kul att ni äntligen fick ert nya köksskåp! Jag får väl se det när du fyller år. Kul med blogg.
Kramizzar
C Berg

2007-07-20 @ 09:25:47
URL: http://skrivnu.gctrading.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0