Helgen...

Helgen har varit kanon kul. =) Som alltid.. hihi

Jobbade i fredags, mindre kul..
Kom hem några vänner senare på kvällen o drack några öl.
Lördag gick vi o kollade på rally en sväng. Sen va de att åka till affären och handla mat, hem började med de, men som tur va så slapp jag göra så mycket. J och H fixade maten.. =) Så kunde jag gå o fixa mig i ordning för kvällen. Vid sex taget kom grabbarna, mat blev då, o skratt så klart =)
Sen kom chaffören efter en stund o då drog vi vidare till Bångbro för att se Nationalteatern. Shit va kul de va.. ;)  Träffade mycket goa människor o allt va på topp!
Söndag va ju mindre kul, seg som fasen.. Glodde på film hela dagen och sen spelade binglotto.. vann inget.. *suck*

Å idag va de oxå segt, har planer på att gå och lägga mig mycket snart.

Men helgen va super bra.. över förväntan. ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Det är härligt med helg.. :)

2007-09-04 @ 16:10:36
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0