Gårdagen.. =)

Ja nu har mamma åkt hem och ja sitter här och grejer man datorn. =)
Tog kort på de ja fick igår.
Av Jimmy fick ja blommor och en mobil, sony ericsson W980. =)
De blommer som är till vänster va vid dörren igår när ja kom hem, dom är ifrån svärmor =)
Av mamma och Johnny fick ja penslar, akrylfärg och dukar. Tusen tack ..

    

Sen tårtan!





Jag är den sorten att ja älskar att fylla år. Tycker det är så kul... haha... Så ja då har min dag varit och jag är kanon nöjd med allt! På lördag kommer mina kära vänner och grattar och då bjuds det på smörgåstårta. HI hi

Nej nu ska ja greja med min nya mobil..
Tjing Tjing.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott :)!

kan jag fråga en fråga?

hur kan man få så vitt grädde?

kan du ge mig receptet? de skulle va jättegulligt

2008-09-10 @ 19:54:02
Postat av: Jenny

Tack tack..

Ja de är bara att vipsa grädde.. vanlig.. =)

2008-09-10 @ 20:12:46
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0