*phu*

O fy, jag är helt slut.  Sort städat, gjort två smörgåstårtor osv.. Nej fyyy.. Men bra blidde det. I morgon kommer Jimmy sälkt hit och firar svärmor. Och jag kan tala om att städningen gick ju inte fort, inte gick i den takt jag är van med. Fasen så ont de gör..

I morgon... upp snor tidigt för att bege med till S-näs.. Bröllop nalkas i Salem. Ska hem till Mamsen och Jonny lämna saker och göra oss i ordning..
Nej nu måste jag packa mina skaer ja ska ha med min i morgon. Tåget går 06.40 så de är snart dax att lägga sig.

Är sjukskriven 2 veckor till.. =( men va gör man.. de gör Riktigt ont när jag försöker göra något. Därför tog de tamefasen hela dagen och städa.. *grrrr*

Ha en underbar helg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0