Sjuk..

I måndags blev ja kanon förskyld.. fy fasen säger ja bara.. usch ja dåligt ja mått.. Men ja åkte på en gång och köpte enchinagard och ja mår mycket bättre.. är bara lite hostig och snorig.. från feber till de.. de funkar.. =)
I dag ska ja iväg till apokeket och inhandla en himla massa känns det som.. Köpa åksjukepiller.. det är de viktigaste just nu. I morgon bär det av till sthlm och en 24 timmars kryssning.. Blir nog rätt lungt, eftersom ja inte är helt 100.. Men de ska bli fasligt kul, har inte åka båt på flera år.  Cinderella blir de, 2 mannas A-hytt med fönster.. *lyxigt värre* 250 kr per person.. sista min.. tycker ja e fan va billigt!

Ha en underbar dag.. Ja ska kurera mig en stund till framför tv:n, våra bäst år börjar snart .. *S*


Bild: från i lördags, emellan gästern.. haha..
                      


Fick av min kära vän Anka på min födelesdag. =)
         

Kommentarer
Postat av: jenny

svar: jag tycker som du, hon är fin både i lockigt och rakt.



grattis i efterskott!

2008-09-07 @ 21:04:02
URL: http://thehills.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0