Gäsp..

Nu är vi hemma igen i strängnäs efter en hel dag hos moster och kusin. Det har varit jätte trevligt idag =) Vi åt smörgåstårta som va jätte god sen tog de fram en ENORM tårta. Som va så god så.
Fick en nalle oxå, eller bebisen fick den.. *hihi* Det finns två nallar där som jag alltid har tyckte mycket om. Specillet som barn och nu fick jag den ena. Blev jätte glad den är sååå fin, ska lägga ut en bild på den så ska ni får se. Har funntis så länge ja kan minnas.=)

Nu grillar de för fullt här på bäckvägen. Jimmy spelar gutarhero som en tok.. jag sitter här jag vid datorn som vanligt.. haha.
Bebisen har grejat hel dagen, fått mycket gott idag så den är nog nöjd. haha..
Efter maten blir de nog ett bad och sen god natt.. jag är helt slut! Men har haft en kanon dag, suttit i solen halva dagen så jag har fått lite färg. =)

I morse efter jag hade duschat fick ja sitta ute i solen så fixade mamma fötterna på mig. De va ju kanon skönt, morgon sol och sen någon som fixar fötterna och så fick ja massage på slutet.. nice nice..

Nej ni kära vänner. Nu ska ja slänga mig i soffan och invänta maten, guu va man blir bortskämd när man är här.. ;)

 

I morgon åker vi hem till Koppis!




Ha en mysig lördagskväll! Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Stor kram till dej gumman!

2009-04-26 @ 10:13:32
URL: http://mirjamspanier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0