Vilken dag. =)

Jisses vilken underbar dag vi har haft de idag! =)
Började med att vi var på ultraljud, allt såg såå bra ut så. Vi är beräknade till den 25 Augusti. *hihihi* Började böla när ja såg vår lilla bebis.. Oooo de va såå häftigt att se och att allt va bra. H*n va envis ville inte va med på kort, men vi fick 3 bilder iaf, hon som gjorde ul tyckte att bilderna blev jätte suddiga men man ser ju att de är en liten skit där. Så de duger så bra så. =)

Sen då.. Barnvagnen är beställd. *skönt* Så kan den stå där på BP tills ja vill hämta den. De blidde en Emmaljunga.
Från ikea blev de en del, lite smått och gott som bebis behöver.. eller nja vi behöver typ.. haha
Va in på H&M oxå, kunnde inte låta bli att köpa 2 bodys och 2 par byxor till bebis. Sen en kjol och en blus till mig.
Så jag har något att byta med.

Nu har vi precis blivit klara med att sätta ihop byrån så nu är jag verkligen helt slut! De bli nog sängläge väldigt snart.
Fick hem våra böcker som vi beställt idag oxå.
Svenska maffian och Boven i mitt drama kallas kärlek. Så ja måste komma fram till vilken jag vill börja med. =)


Sov så gott nu kära läsare! För de kommer iaf vi göra. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad kul, då får du nästan en bebis i födelsedagspresent :D den kanske väntar ett par dar innan den tittar fram, bara för att?



KRAM

2009-03-30 @ 15:07:07
URL: http://linduz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0