Trött som vanligt

Aaa va gött de va att vakan av sig själv i morse. Ingen klocka ringde.. sååå gött såå gött.. =)

Ja då håller de på att slänga ner takpannorna ifrån taket.. De låter om f*n när pannorna åker ner.
Vill bara att de ska vara klara.. haha de har börjat idag. Men de skulle vara så skönt om de va klart. Så man slipper tänka på de..

Sitter och glor på Sthlm arlanda och känner att jag är snor trött. Skulle vilja gå och lägga mig snart men jag ska banne mig vara vaken en stund till. Har ju jordgubbar i kylen som ja ska äta upp.. *hehe*

Va har hänt mer idag, vi har vait i ställberg och ätit tårta hos svärmor. =) Det va gott de.. hihi Hon fyller år i morgon. Av oss fick hon ett presentkort från Lindex på 200 kr och ett par mörk rosa foppisar med blommor på. Det blev uppskattat både presenterna så de va bra. =)

Ska ta och läsa tidningen lite och sen hämta boken tror ja så de blir inte så många mer knop i dag.



Ha en jätte bra kväll!!! ;)

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv, ja jag håller med dig. man ser hans falskhet lysa igenom hans fake smile! jag stör mig så otroligt mycket!!

2009-05-24 @ 13:13:33
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0