Torsdag 7 jan 21:07

Hej på er!

Torsdag idag.. =) Love it! I morgon fredag, Jimmy slutar kl: 14.00, han ska hämta vår "nya" säng.  Ska även iväg på mammafika i morgon.. =) Så de blir en kanon dag helt enkelt.

Men i dag... ojoj, gnälldag för William och Elias kan ja tala om. De VÄGRADE sov på dan och när de väl somnade så sov de kanske max 30 min, sen vakande de samtidigt! Men ungar..  Vi hann iaf äta lunch.. =)

Usch va ont ja har i axlar och nacken nu. Fy, skulle till Rolf i dag men ja kände mig inte så speciellt pigg så ja avbokade. =/ Även om ja känner att jag verkligen behövde en omgång.. Fan att man ska behöva gå 2 grr i vecka bara för att kuna fungera ok.. Inte bra utan ok... jaja...

Tripp Trapp stolen var nog de bästa jag har köpt tror ja... haha Nu kan han greja lite själv och ja får något gjort. =)

Ja just de i kväll är de även Ice Road Trucker på 4:an sen.. De ska vi se.. hihi

Nej nu ska Jimmy massera mina axlar och nacke så kanske man kan sova i natt. =)

 

Bjuder på en bild av mamsen och William.. <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0