Snott från Mia... ;)

Vad jag föredrar, antar jag? Så tolkar jag frågeställningen och går därefter!

(x) hångel | pussar ( )
( ) Mogronpigg | morgontrött (x)
(x) högklackat | Lågskor ( )
( ) Piercing i naveln | Piercing i läppen(x)
(x) nybäddat | ikke nybäddat ( )
(x) MSN | Skype ( )
(x) förhållande | strul ( )
( ) Finnar | Fräknar (x)
( ) Vit choklad | Mörk choklad (x)
(x) ICA | Coop ( )
( ) Surt | Sött (x)
( ) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggumin | halstabletter ( )
(x) Kärlek | Vänskap (x)
(x) Sova | Äta (x)
( ) Frukost | Lunch (x)
( ) Majs | Gurka (x)
( ) Ladda upp en bild | kolla på folks bilder (x)
(x) Linser | Glasögon (x)

( ) Bevakare | Vänner (x)
(x) Småbarn | Tanter ( )
(x) Stockholm | Göteborg ( )
( ) Japan | Kina (x)
( ) Läppstift | Läppglans (x)
( ) Självmord | Bilolycka (x)
(x) Feber | ont i halsen ( )
(x) Kallt | Varmt (x)
[Nåt mellanting - ja]
(x) Vatten | Oboy (x)
(x) Öl | Saft (x)
(x) Vinter | Sommar (x)
(x) Snö | Regn (x)


-----------------------------------------------


100 frågor.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Jenny, Nenny, tilda

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Dömer inte människor i förväg.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Godtrohet

4. Detta är jag rädd för:
Att förlora mina nära

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, leenden, vänlighet

6. Två saker jag absolut inte kan göra?
Man kan nog göra de mesta beroende på omständigheterna

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med familj och underbara vänner, lyssna på musik, ölande.. =)

8. Detta vill jag göra just nu:
Vara utomlands

9. Bästa känslan:
Trygghet

10. Värsta känslan:
Rädsla och ensamhet. (håller med Mia där.)

11. Egenskaper jag vill att min partner ska ha?
Snäll, humor, vara tygg i sig själv och fina händer.. M.M

12. Är jag kär just nu?
Aaaaa

13. Jag vill gifta mig:
Vet inte...

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Se lite utav världen, ha ett bra jobb, bilda familj, oj de är såå mycket.. =)

15. Min käraste ägodel:
Ett helsband med min pappa och farfar i, som ja fick innan farmor dog.

16. Något jag vill ha i present:
Bismark ring.. hihi

17. Detta har jag på mig just nu:
Morgonrock.

18. Favoritkläder:
Jeans, linne, högklackat, tunika.osv

19. Favoritdjur:
Katter, självklart

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop, hårdrock, ballader

21. Favoritlåt just nu:
Martin Stenmarck - Hem

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Samhäll va nog roligast och tråkigaste va matte.

23. Stjärntecken:
Jungfru

24. En bok jag älskar:
Har en som ja fasen inte kommer på titeln på, va såå många år sen ja läste den.  Fan oxå. :)

25. En film jag älskar:
Usch finns för många

26. Tv-program jag gillar just nu:
Brother´s and Sister´s

27. Favoritdoft:
Nytvättat.. (håller med Mia)

28. Detta äter jag gärna:
Kinesiskt, husmanskost osv

29. Dricker helst:
Loka, öl, coca cola

30. Favoritgodis:
Rollo..

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Asien, Dominikanska republiken, afrika,

32. Färg på mina ögon:
Grön/bruna

33. Hur lång är jag?
163, cm

34. Jag tror på:
Gud

35. Jag spelar:
Tv-spel

36. Person jag beundrar:
Mamma

37. Så här bor jag:
I en villa i kopparberg med Jimmy, Hunden casper, katten Baltazar och ödlorna

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga

39. Det här tänder mig:
Händer och ögon

40. Det här gör mig avtänd:
Konstiga fantasier

41. Min favoritfärg?
blå o svart

42. Favoritcitat:
Har ingen direkt

43. En hemlighet jag vet:
Om ja berättar den är den ju ingen hemlighet

44. Bästa present jag fått?
Oj fårr så många bra

45. Senast köpta skiva:
De va länge sen ja köpe någon skiva

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
De mesta

48. Udda förmåga/egenskap:
Ser saker

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Katt

50. Vad lyssnar du på just nu?
Martin Stenmarck

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sovit mest/gå o lägga mig.. haha

52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma och Pappa födda och uppvuxna i sthlm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Office paketet

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Har ingen

55. När badade du i en pool senast?
För 3 veckor sen kanske

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Vet inte om vi hade de men i kyrkan så va man me

57. Hur många barn vill du ha?
2-3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nej

60. Vad har du för TV-kanaler?
De som behövs

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja.

62. Har du busringt någon gång?
Jaaa

63. Har du fått felparkeringsböter?
Japp

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungyjump eller fallskärm?
Nej fy fasen va läskigt.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand

66. Har du en egen trädgård?
Yes

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Nemi

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja

69. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Ingen va speciellt bra

71. Favoritpizza?
Inbakad hawaii me beasås. ;)

72. Chips eller popcorn?
Båda

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Änvänder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Ehh nej kan man de?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej!

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice.

77. Vem var den senaste du åt ute med?
Jimmy, David, Niklas, Niklas och Tommy... =)

78. Favoritchoklad?
Kina

79. När röstade du senast?
Valet..

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Många år sen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Japp japp

82. Är du bra på matlagning?
Ja, dom säger de.. =)

83. Klarar du att tanka själv?
Självklart!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ehhh aaaa

87. Vad var det senaste du handlade?
Julfrimärken

88. Har du kräkts offentligt?
Nepp

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken
Tror man kan ja många kärlekar så miljonär skulle ju va kul.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, abslout

91. Har du ringt något betalnummer?
yes

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja till viss del

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Mig själv.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Nja, mycke va de nog inte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Orginal

96. Vad har du i din väska?
Mitt liv typ.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Inget speciellt...

98. Vad är du tacksam för idag?
Att man är här

99. Var hittade du den här listan?:
Mis blogg. ;)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Tessan, Anka, Linda.

Kommentarer
Postat av: tessan

tack gumman håller me dig i allt som du säger osså älskar dig puss o kram

2007-12-18 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0