Haha

Jo ja glömde berätta.. haha
Ja fick ett sms att JImmy i går morse att han hade punktering på cykeln.. Så han fick gå till jobbet..
När ja kom hem så va jag ju tvungen att kolla på däcket och ja de va ju helt tomt.. *asg*
Min dag va räddad... hahaha Jag tyckte de va hysteriskt kul.. ;) Men har super bra humor när man jobbar natt, iaf jag.. *L*
Så de fnissade jag över när ja borstade tänderna innan ja gick o la mig... ;)
Men ja va inte länge glad för Jimmy berättade att de hade ätit tårta igen på jobbet.. Det va två st, en prinsses och en choklad.. Och jag ifrågasatte varför han inte tog hem en bit med choklad tårta till mig.?!? Han tittade på mig som bara han kan och halft idiotförklara mig... (typ samma blick fick jag av N och J när de hjälpte Jimmy att bära om min antikabyår som ja köpte för 1200kr, bliiigt i mina ögon) 
Vi åkte förbi hans jobb på väg till tippen och ja tyckte vi kunde stanna.. ;) De tyckte Jimmy med och fnissade o så körde han förbi.. =(
va då sugen på choklad..


Kommentarer
Postat av: sanny

hej jenny :)
somnade får göra matlådan nu på morgonen istället :)
alltid bra att va lättroad :)
puss å kram

2008-04-25 @ 06:47:42
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0