Natt....

Det som är så skönt att jobba natt är
1. det är så fint ute när jag åkter hem.
2. Jag får sova hur länge och hur mycket jag vill när ja väl kommit hem.
3. Pengarna.. helt klart. =)
sen är nog inte så mycket mer... haha
När jag väl kom upp idag så har ja tamefasen inte gjort något.. Suttit i soffan och glott på tv, räcknat ut hur många dagar ja jobbade förra året så ja kan skriva de på deklarationen som snart ska in.. tror aldrig jag varit så sen med den som jag är iår..Eller nja, de fanns ju en tid då jag bara sket iden oxå.. Men det har ju sina förklaringar..
Jaja, bara den kommer in till nästa vecka e ju ett +..

Just nu är de lungt på jobbet, väntar på att kl ska bli 02.00 så man får gå och ta sig sin macka.. =)Sen efetr rasten är de full rulle ett tag framöver igen.
Nu är de bara 2 nätter lvar på denna vecka och de ska bli så skönt att få lite ledigt i helgen.
På fredag kl: 14.00 ska ja in och kolla synen, tycker jag ser suddigt så det är lika bra att kolla. Anka ska me in som sällskap. =)

Måste bara tala om att jag har tittat en så underbar blogg. Det är en tjej med familj som bor i Thailand ett tag. Det förgyller verkligen mina dagar och nätter att läsa den. =)

Natten låt är: Jason Mraz - Im Your´s, kanon låt. =)


Hoppas att ni sover gott..
Hej Hej..

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Underbart ;)

Puss

2008-04-23 @ 01:24:30
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: tessan

hej älskling jag saknar dig med ,ahh är så dålig på att hör aav mig har fan fullt upp jämt men efter helgen kommer det finnas tid då måste vi prata igen det vi missat,älskar dig me puss

2008-04-23 @ 07:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0