Utmanad av Mia!

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara
och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när
du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Hmm.. tvätta (gjort), Sjukgymnasten (gjort), Pussas med Saga (gjort), följa med Anka till smedjebacken (åker snart), Bingo..(kanske)

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Va 13.. tyckte att allt liknade skit.. Tankar på hur man skulle överleva allt.. Hade ett par begravningar som stog och väntade..  Skolan hatade jag som pesten! Nää. att vara 13 va inte bra alls..

Vilka platser har du bott på? 
Sthlm 3grr, malmköping, edsele, e-tuna, kopparberg

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. 
Betala av lån
2.  Ge tillbaka allt jag är skyldig mamma
3.  Ge till mina kära
4.  Resa
5.  Hmm.. bjuda mamma o Johnny till thailand. =)



Jag utmanar:
Tessan
Natty
Milla
Sanny

Kommentarer
Postat av: sanny

oj, då ska jag ta tag i det då .. :)

2008-07-24 @ 18:38:48
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0