Tatuering

Varit i Linde idag och kollat in Bennys studio.. Har gjort en där förut.. Men denna gång vad det inte ja som ska "gadda" mig. =) Oo när man sitetr där och bläddrar igenom tidningar och pärmar + att man hör apparaten så blir man ju bra sugen på att göra något igen. =) Men ja måste fundera lite.. Man ska alltid fundera och fundera innan man gör någon. Jaaa vi får väl se.. Ska följa med min vän när de är dax för henne att göra sin. *S* Ska blir skojj..

Är avis på min goa gumma som är i solen och ha de bra nu.. Vill oxå... Ska blir kul och höra hur det varit när hon kommer hem igen.

Just nu så har ja äckligt ont i nacken.. Kanske är lite för att jag har bytt kudde oxå. Vet inte, men de kan ju vara. Jaja bara hoppas att de blir bättre och att kudden gör något nytta.

I morgon ska ja på behandlig kl 11.00, skönt behöver inte gå upp så jätte tidigt.
Sen om någon vecka kommer mamsen, moster och kusin upp. =) Ska blir mycket roligt!

Sen den stora frågan?!?!? Vad gör man på midsommar???!?! Va ska ni göra?

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: sanny

aa, den var söt :)

2008-06-16 @ 21:50:51
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Förhoppningsvis :)



Jag är sugen på att gadda mej igen jag oxå. Några planer på vad du vill göra?



PUSS

2008-06-16 @ 23:29:10
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0