Vart ska ja sova?

Igår kväll när de började vara dax för sängen så bröjade ja fundera över om Baltiz är inne eller ute. Ropade (både inne och ute) men inte kom de en katt heller.. Hmmm..
Jaja.. tänkte ja, han kommer väl.
Gick in i sovrummet, tände lampan och hittade de där!



Han har alltså knölat runt så att täcket inte ska ligga på kudde (för ja hade bäddat på morgonen) o sen lagt sig skönt. Så nu undrar ja.. Vart ska ja sova när han gör så där? Känns som om ja måste köpa en fullstor buddelsäng (vi har 160 nu) och en massa kuddar som liknar tempur. Allt för min katter...
Men visst är han söt min gos Baltiz. ;)
Lilla katten Snårpan lägger sig runt mitt huvud eller så lägger hon hennes ansikte mot min panna eller mot min näsa. Grejen är ju att hon snarkar ju något otroligt mycket.. *hihi*

Nej nu ska ja goas ner mig i sängen med tissarna och glo på någon bra film!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: mamma milla

Naaaw vilken go katt du har =)

2008-09-19 @ 08:53:02
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0