Snart god natt

Hej på er!

Så har ni varit och kollat på någon brasa? De har jag... o så på lite smällare oxå. Tycker de är lite tradition att kolla på majbrasa, de kanske inte är de roligaste i världen men ja, de är något ja vill göra varje år. Tyvärr så är det ju inte alls lika bra som jag är van med hemmifrån köpingen.. Där sjöng kyrkankör och sånt och en stor brasa på heden. Här är vi på någon som heter mullhögarna tror ja, i år så spelade 4 (jätte duktiga) barn 2 st låtar. O så var det någon som babblade oxå, lyssande inte.. haha..  Jaja bättre förr och hemma tror ja.. Kopparberg får skjärpa sig lite. ;)



Här hemma spelas det guitarhero som bara denn.. Själv har jag stora funderingar på att gå och lägga mig. Köpte en ny bok idag förresten.. Pamela Anderssons bok.. velat läsa den ett tag men inte velat betala för den, så idag när de va 75% rea på en massa varor slog ja till. =)

Köpte även två barnböcker, två fleecetröjor (till bebis), panelgardiner till vardagsrummet (bilder kommer), och en jätte skönt filt.. De va något mer oxå, men allt gick på ca 200 kr.. =) Tycker jag är kanon bra.. *hehe*


Hoppas att ni har haft en bra valborgsmässoafton! Fasen, nu är de 1 Maj! *Fan så nice* Nu är de sommar.. hihi


 

KRAM på er!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Mycket bättre nu :)



Puss!

2009-05-01 @ 09:19:40
URL: http://mirjamspanier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0