Dagen..

Varit och tränat.. sen bar de av till "skolan". Gjorde 2 av högskoleproven och fick 2 med mig hem. Får vi se hur de gick.. Har fått facit nu så de är bara att jag rättar och se hur resultatet blev..
Sen fikade ja med Anka oxå.. =) Alltid lika kul.

Nu försöker ja få tag på ams.. De är inte alltid de lättaste.

Va händer mer idag.. inte mycket faktiskt.. Ska försöka bota min huvudvärk och försöka få i mig middag sen. Lika spännande varje dag o se om ja typ får upp de så fort de kommer till magen.. *bläää säger ja bara*

Höres sen! =)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag vill se en putmage, jag vill se en putmage :)



Puss

2009-02-11 @ 16:11:16
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0