Min dag..

Va tvungen att damsuga idag, det såg för skräckligt ut här hemma.. Tog mig kanske 30 min att göra de som ja gör på 15. Va helt slut efter så de blev soffläge till Jimmy kom hem..  Vill blir frisk nu! Hur länge ska man må så här? Ja jag vet det är mycket klagade nu.. Men de går över så fort ja mår bra igen.. =)

När ja låg där i soffan så funderande jag över mina julsaker.. dom måste ju bort nu.. *suck*  så jag har tagit fram alla gardiner som måste strykas iaf..

Ja då var de bäcksvart ute då.. guu så trist.. längtar verkligen tills våren, då de blir ljust ute och värmen kommer.. =)

Dax för att komma på vad man ska äta då.. Va ska ni äta? Har inte haft någon matlust alls och mått illa ett tag nu så ja vet inte va jag ska hitta på.. *gnäll gnäll gnäll* ;)

Ja i kväll börjar nya programet om reseledarna som är i Thailand.. De ska vi se.. =)  Vi har även en kompis som är nere nu. *avis* Han kommer väl hem... ja om kanske 2 månader eller något.. =) Gör han rätt i iaf att åka bort nu när de är så kallt..



Ha en mysig kväll nu!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag dammsög oxå idag, trots att jag inte ens borde lyft fram den. Men det va även behövligt här!



Hoppas du mår bättre snart hjärtat!



Puss och kram!

2009-01-14 @ 17:31:54
URL: http://justathought.bloggproffs.se
Postat av: Beckis

Hej gumman=)

Vi åt pizza idag, orkade inte annat, är så trött idag!

Jag längtar tills på fredag när ja får träffa mitt hjärta=)



Ses då! Puss o kyss

2009-01-14 @ 21:45:42
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Dammsuga gör jag varje dag , en vardags grej tror jag det blivit.



Mat tråkiagste som finns, men det godaste man kan äta om nån annan lagat den =D



Hoppas du blir bra snart !

kram

2009-01-15 @ 20:54:05
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Krya på dig!

2009-01-15 @ 22:23:35
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0