God morgon

Ja de va ett tag sen jag uppdaterade ser jag. Har haft fullt upp och jag är så trött såååå trött.. I tisdags kväll blev det en tripp till förlossningen.. Fick sova kvar så vi va hemma på onsdag kväll igen.. Allt är bra nu, men de va skönt att åka in för att få allt kollat.  Igår var vi på usö igen, fast då va vi på ett typ föredrag ang förlossningen och bb avd. Va både bra och mindra bra tyckte ja. Men ja ångrar inte att vi åkte. Bättre att ha hört va de har och säga.. =) Aulan va helt full med folk, tror vi va något på 138 eller 168. Ja lyssnade inte så värst när de sa de men fullt va de iaf.. =)

Idag, typ om 40 min ska ja till barnmorskan. Ska mäta magen och kolla värdena.

Ska bättra mig ang uppdateringarna.. =)
O fasen jag har fortfarande ingen klänning till bröllopet nästa söndag. Måste hitta en snart, väldigt snart!!

Ha en bra dag i regnet!


Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; jag kan inte hålla mig!!

2009-06-02 @ 21:09:40
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0