Shit så trött ja är..

Idag var de bra svårt att komma upp.. Usch och fy.. Men nu är jag upp iaf och har precis ätit frulle. Ska ta och göra mig i ordning för sista dagen på "skolan" för denna vecka. O jisses va de regnar, tur att jag har bilen hemma idag.. =)

Igår hade jag och söta Emma roadtrip till linde. Gick fin fint men båda vad helt slut när vi väl kom hem. Annars gjorde ja itne så mycket igår förutom att laga mat.. och de är ju itne så intressant.. ;)

Annars då? Bebisen har hicka varje kväll just nu, bra skum känsla tycker ja.. Tycker synd om den räkan. En sån liten med hicka, kan inte vara kul alls..
I övrigt förutom ont i höfterna och ryggen är de bra. Hur är de med er?

Nu är de dax att sätta lite fart tycker jag..


Hej hej

Kommentarer
Postat av: natty

rova hickade jämt hon mä i min mage.. skumt känslan i början, sen vänjde jag hihi! :D

2009-06-11 @ 09:18:29
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0