God kväll!

Dagen har varit kanon bra tycker jag!
Vi drog till Borlänge och kollade runt på barnens hus (vi letar efter en vagn) sen en himla massa andra affärer. Jimmy hittade en skjorta och två t-tröjor och ja fick mig 2 st Bh:ar.. =)

I morgon är det en ny vecka igen. Tycker dock inte om måndagar, men bara den har gått så tycker jag att de går fort.
Denna vecka blir de mycket att göra, tycker ja om!
Baka ska ja göra, vad, vet ja inte ännu, mamma kommer på torsdag och stannar till fredag. Fredag blir de minifriande av Jimmy som fyller år då.. =)
Sen på lördag blir de "kalas" iform av släkt, vänner och smörgåstårta.. Sen blir de väl fest på kvällen om ja känner min kära sambo rätt.. haha..
Söndag beger vi oss av till Örebro med svärmor för att fira Jimmy´s mormor som fyller 95 år på samma dag som Jimmy. Den 6/3..
Då blir de släktträff i samma veva.. O shit va nervös ja är! Har bara träffa några få och dom är ju miljoner av människor. *asg* Själv har jag en väldigt liten släkt så det ska bli spännande.. hihi

Nu blir de sängläge så man är lite utvilad tills i morgon!


Puss o kram på er!


p.s. Finaste Emma och hennes Peter kom hem idag.. *jippi*! d.s

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

kolla gärna in min blogg om du gillar the hills :)

2009-03-02 @ 17:25:41
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0