Måndag morgon..

Vakande av ett jätte bra telesamtal i morse. =) Va ifrån Narkosen på örebro sjukhus. Min kära mamma har en brist som gör att hon inte bryter ner narkosen.. (Ja de är en lång historia..) Nu iaf så har denna kvinna fått mitt "fall" och ska kolla upp mammas journaler och utredningar för att sedan kolla upp mig. Denn brist är nämligen ärftlig. Så ja vill gärna kolla om jag har den eller inte eftersom man vet ju aldrig vad som händer under en förlossning. Sen är de ju väldigt bra att veta oavsett som jag är gravid eller inte. Så nu är de i rullning iaf och jag kommer att få veta i god tid innan ja ska föda.. Det känns så skönt! Att min barnmorska tog det på allvar och skickade en remissförfrågan till uös och att dom har tagit tag i det så snabbt, tror inte att de har gått mer än 2-3 veckor.

Nu ska ja snart gå ut med vovven och sen dra till Communicare.



Ha en kanon vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0