Galet sugen på...

Jag är sååå galet sugen på morotskaka!!! Någon som vill bjuda mig på de??? ;) Måste ta och lära mig att göra en.. hihi Någon som har ett bra recept?

Willes dag började kanon, sen har de bara dalat utför.. Oj så arg o ledsen han har varit idag.. =/ Inte nå kul alls kan ja tala om... men nu sover ungen iaf.. ;)

Ja då va de helg igen snart då.. härligt.. Ska nog ta en sväng till luddis, måste handla inför dopet och se såg jag att dom hade jätte fina julgranar på Nisses. Så de blir nog en sväng dit och inhandla en.. =)

Nej ska greja lite innan Wille vaknar..

Hej hej... <3

Kommentarer
Postat av: Cessa

Jag har recept på världens godaste morotskaka.

2009-11-12 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0