Guuu så dålig jag är att blogga

Jag vet ja vet.. ;O) Måste skärpa mig igen!!!

I dag så va vi på kyrkis. Mycket mycket mysigt. Wille sov förståss hela tiden.. ;) Men de gjorde mig inget..
Inatt så sov han hela natten igen. Nu håller jag tummarna för att han fortsätter så här.. =)

I morgon ska vi åka och hämta ut farsdags presenten från posten, får vi se vad Jimmy tycker på söndag.. hihi
På söndag ska vi åka på dop. Lilla Alva ska bli döpt. :) Så hem till malmköping blir de. Har inte varit där på väldigt länge. Ska nog stanna till på minneslunden oxå. Hälsa på pappa, farmor och farfar.

Nu blir de snart godnatt igen. Wille sover redan. Fast i soffan.. ;)

Ha en mysigt kväll..

Kram på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0