HELG!!

Äntligen fredag!! *tjohooo* Wille sov till halv åtta i morse med, från tio igår kväll till halv åtta. Han är såå duktigt. ;) Men nu är jag as-trött för att jag har fått sovit.. =/ haha blir aldrig bra.

På torsdag blir de nog att ta svinis sprutan. Har varit i valet och kvalet länge, men just nu känns de som om de är lika bra.

Och eftersom de är fredag idag så kommer Jimmy hem runt tre. Ska bli så skönt så.. =) Måste städa och min kra son vill bli road hela tiden. Så jag väntar till Jimmy kommer hem.. ;0)

Nej, nu blir de en kopp te.. ;)





Finaste pojkarna i världen.. Wille & Elias! <3 <3

Kommentarer
Postat av: claudia

Neej men va söta!:D

2009-11-20 @ 22:27:14
URL: http://claudiamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0