Torsdag

Ja då har vi varit på dopsamtal idag. Gick kanon bra. Men nu är jag bannemig mer nervös.. haha Nej då de kommer att gå kanon bra..

I morgon ska ja baka, städa och sen på em åka till församlingshemmet och göra i ordning tills på lördag. Skönt att ha allt klart, de blir ju nog stressigt på lördag iaf..

I morgon förhoppningsvis kommer de ja har beställt till Willes gudföräldrar. De lovade att de skulle komma.. =/ Så håll tummarna.
O så kanske mn mascara kommer med.. =) hihi..

Jimmy är ledig i morgon så jag kan greja utan att min lilla plutt är i vägen, går en aning fortare då.. ;) Nu ligger plutten och sover i sin vagn.
Ska i kväll styka kläderna till på lördag, ika bra att göra de idag och bara hänga upp dom sen. Då är en sak mindre att göra i morgon..

Nej nu tycker jag att de ska vara lördag!!

Ha en mysig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta om min första tävling i bloggen!

Du kan vinna en rolig bok.



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.



MVH Carolina

2009-11-19 @ 16:46:02
Postat av: natty

det kommer bli bra med allt på dopet ska du se :)

2009-11-19 @ 18:04:18
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0