Sol, takläggning

Lördag idag. =)
Taket är nästa klart, fy fasen va skönt. De va 4-5 st igår som hjälpte till så e gick bra fort. Och idag är de 3 st, så de kommer att gå rätt fort de med. De har ca lite mindre än halva kvar i morse, ska ut och kolla hur de går snart. =)

Min lilla goding har nog en bra dag idag.. han bara flinar och pratar sen bara denn.. ;) Man kan inte sluta titta på honom. =P

Dopkorten är bställda nu. Så nu är de bara att invänta dom. Vill att dom ska komma nu. Hoppas att de blev bra, de så ju kanon ut på internet men man vet ju inte hur de ser ut när de kommer, men de blir nog kanon.

Jaha, undra om man kanske ska ta och kläpå sig idag.. hehe.. Lillen är påklädd iaf. Så de är ju något. Ska ta och fixa en tvätt oxå, lika bra. Skulle vilja åka till gränges marken, men nää, skippar de iår. Viljan finns men inte orken. Blir kanske en promis ist.

Nej göra ett tryck... ett litet iaf.. ;)






Kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Becka

Ni är så fina! Saknar er! Vill gosa med Wille ju!



Du kom in på min blogg och kolla min frilla, ge mig nått tips, vill göra nått nytt! Desperat efter förändring! Allt utom att klippa kort! Kysss

2009-09-23 @ 09:33:59
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ett bra tips=) Lite slingor kanske skulle liva upp det hela! kyss

2009-09-23 @ 21:51:34
Postat av: natty

tack själv för vi fick komma och se era söta son! :)



och tack för dopkortet ;)



kram

2009-09-25 @ 09:15:24
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0